▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

بسم الله الرحمن الرحیم

با اینکه بنده بار ها نسبت به فروش سخنرانی هایم توسط افراد سود جو هشدار داده ام و قبلا در بیانیه ای در همین وبلاگ هرگونه در آمد از آن طریق را شرعا حرام دانسته  و اعلام نموده ام.(تکثیر سخنرانی ها به قصد آگاهی دادن به مردم و نه به قصد درآمد زایی ایرادی ندارد).

بیانیه تیر ماه سال گذشته

ولی متاسفانه مشاهده می شود برخی افراد سود جو با وجود خبر داشتن از ناراضی بودن حقیر ،سخنرانی های بنده را با قیمت های بسیار زیاد به فروش می رسانند و از القابی نا درست برای فروش بیشتر بهره می برند ، مانند : دکتر رائفی پور ، درحالی که بنده دکتری ندارم و یا عنوان و تیتر : جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور با وجود اینکه سخنرانی مزبور مربوط به حد اقل 2 سال پیش است و سخنان سخیف دیگری از این دست.

شگفت آور اینجاست حتی یکی از این موسسات هنگامی که خود بنده به فروش و قیمت بالای آنها  اعتراض نموده و گفتم آقای رائفی در وبلاگش بیانیه داده است که از فروش کارهایش راضی نیست (البته  ماسک آلودگی بر صورت داشتم ) در کمال بی شرمی گفت ما از خود آقای رائفی پور اجازه گرفته ایم و به شما ارتباطی ندارد!!!

درد آور اینجاست که برخی از این افراد ظاهر و رفتاری کاملا مذهبی دارند و این رفتارشان جدا موجب وهن مذهب است.اسلام کجا و مال حرام کجا؟ مولی امیرالمومنین کجا و شیعه نمایانی از این دست کجا؟

اگر قرار به درآمد زایی باشد بنده خود بهتر از هر شخص دیگری این کار را انجام می دهم و قطعا مجموعه مصاف بیشتر از هر جای دیگری نیاز به این پول دارد. ولی قصد ما این است که معارف اهل بیت و مباحث دشمن شناسی با کمترین هزینه به دست علاقه مندان برسد، سودجویی برخی افراد دنیا طلب در چنین شرایطی  واقعا  شرم آور و ناپذیرفتنی است.

توضیح عکس: فروش سی دی های حقیر به صورت غیر قانونی در متروی تهران

دوباره اعلام می کنم هر گونه فروش سخنرانی های حقیر حتی با اپسیلونی سود از نظر حقیر شرعاحرام بوده و به هیچ وجه رضایت ندارم و نخواهم داشت.

گفتنی است از عزیزان تقاضا می گردد با نخریدن این محصولات آن را تحریم کنند.و البته از اعتراض لسانی نیز دریغ نفرمایند، البته به زودی با این افراد قانونا نیز برخورد خواهد شد.

والبته با قرار دادی که بین موسسه مصاف و موسسه نور الزهرا(س) منعقد گردیده به زودی سخنرانی های روایت عهد و دیگر سخنرانی ها با موضوعات جدید با قیمت مناسب و با هولوگرام  (تاکید میگردد هولوگرام) به فروش خواهد رسید . و در سایت جنبش مصاف نحوه تهیه آن به دوستان و علاقه مندان اعلام خواهد گشت.البته گفتنی است در کارهای جدید انتشار فایل صوتی (تاکید می شود فقط صوتی) ایرادی نداشته و مشمول قانون کپی رایت نمی گردد.البته آن نیز مشروط به شرط قبلی ماست یعنی به قصد  کسب سود و فروش نباشد.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است ان شاء الله



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com